sâmbătă, 8 august 2009

Ne vedem pe wordpress.com

din acest moment m-am mutat pe wordpress.com ;). De acuma scriu acolo. Va astept pe http://rosyspin.wordpress.com .

Amintiri de vacanta

Gata, m-am reintors in acasa. M-am intors acum doua zile. Mai e putin si vacanta de vara e pe sfarsite. Nu ma voi plange ca in curand va reincepe scoala, nici ca acus se termina vacanta . In schimb as vrea sa va povestesc despre vacanta mea de anul acesta .
Vara acesta, in mare parte am stat pe acasa, m-am plimbat prin tot iasul , am iesit cu prietenele mele etc. Prin iunie am fost cateva zile pe la tara.Vremea insa a fost urata, si nu am putut face mai nimic. Am stat toata ziua in casa si priveam cum stropii de ploaie se loveau zgomotos de fereastra .
Acum 2 zile am fost la munte. De mult imi doream sa ies din rutina si monotonia orasului, sa scap pentru cateva zile de claxoanele masinilor si asfaltul bine incins al orasului.
Mai intai am trecut prin bacau pe la matusa mea. Imi era dor de ea si i-am facut o vizita. S-a bucurat mult sa ma vada , la fel si eu m-am bucurat sa o vad . De la bacau am plecat spre Vatra Dornei . Prima zi si noapte am petrecut-o insa mai aproape de Vatra Dornei , pe undeva prin comuna Cojoci, un loc foarte frumos. Verdeata cat vezi cu ochii, brazi din ce in ce mai multi , apa. Am campat cortul undeva in apropierea raului Bistrita . Imi place sa aud susurul apei . Mai era un cort pe acolo cu 5 persoane. Am facut gratar , poze si m-am plimbat .
Ceea ce nu prea mi-a placut a fost temperatura cam scazuta si ploaia care nu prea mai vroia sa inceteze. A doua zi dimineata a plouat mai tare decat ziua precedenta, si am plecat spre Vatra Dornei .
Acolo am gasit un camping. Era destul de multa lume. Locul e nemaipomenit . M-am cazat la o cabanuta. Am facut poze si pe acolo, m-am plimbat prin imprejurimi, iar seara am facut gratar . A plouat si acolo, dar au fost ploi razlete.

A doua zi am hotarat sa mergem pe la manastirea Gura Humorului . Vremea insa nu a fost deloc prietenoasa. A plouat cu galeata inca din creierii diminetii, si nu s-a oprit tot drumul . Am vazut ca vremea e asa, m-am intors acasa, unde am dat de canicula.
Oricum ,a fost o vacanta destul de draguta. Daca vremea ar fi fost mai prietenoasa as mai fi ramas cateva zile.

* voi posta cateva poze in zilele ce vor urma, pentru ca pozele nu sunt la mine.